ABC Kelime Heceleme Yarışması

Hazırlık sınıflarının ilk yarışı

Okul başlangıcından dört buçuk ay sonra, ses bilim dersleri sayesinde, hazırlık sınıfı öğrencileri, etkileyici bir özgüvenle kelimeleri telaffuz edip heceliyorlar.

Çift sessiz harften oluşan kelimeler, telaffuz edilmeyen harfler barındıran kelimeler, değişik vurgularla yazılan özel kelimeler artık hazırlık öğrencilerini korkutmuyor.   

Artık bu bilgilerini eğlenceli ve rahat bir ortamda değerlendirmenin zamanı gelmişti. Fakat, bu oldukça riskli ve heyecanlı bir yarıştı! 

Heyecan dorukta!

Hazırlık sınıflarından 9 tane finalist sahnede ve yarışmak için sabırsızlanıyorlar.  

Haz A’dan Suzan Bade,  Haz  B’den Derin,  Haz C’den Şan, Haz D’den Musa Çağan, Haz E’ den İrem, Haz  F’den Hazal Asya, Haz G’den Çiğden Defne ve Haz H’den Tuna ve Haz I’dan Eylül            

Büyük rekabet! Konsantrasyon maksimum düzeyde!

Öğrencilerimiz yarışma kurallarını biliyorlar, gururla sınıflarını temsil ediyorlar.

Sahnede olmayan diğer öğrencilerin sahnedeki arkadaşlarına olan güvenleri tam. Onları destekliyorlar ve  gönülden alkışlıyorlar. Ekip ve dayanışma ruhu kendini yarışmada gösteriyor.

Sınıf arkadaşlarının coşkulu alkışları eşliğinde sahnede sergiledikleri birçok  performansın ardından, 9 finalist nihayet seçildi… 

Hazırlık F sınıfından  Hazal Asya, bu ilk yarışmanın galibi oldu. Kendisini tebrik ediyoruz!

Aynı zamanda, finale kalan tüm yarışmacıları ve seçmelere gayretle katılan tüm hazırlık sınıfı öğrencilerimizi de tebrik ediyoruz. 

İşte bu adımlar,  başarıya  giden yolda hazırlık öğrencilerinin mütevazi adımları.

Yarışma amacına ulaştı:

Bu yarışma sayesinde, öğrencilerin dil öğrenimi konusunda kendilerine olan güvenleri artıyor. Yavaş yavaş, dil becerilerinin potansiyelinin geliştiğini hissediyorlar.  Ulaşmak istediğimiz hedefler neydi? 

  • Heceleme yarışmasına hazırlanırken, öğrencilerimiz imlalarını ve kelime dağarcıklarını geliştirmek için çok çaba sarf ettiler. Bu da doğal olarak Fransızcayı daha iyi konuşmaları ve konuştukları dil üzerinde düşünmelerine olanak sağladı.
  • Bunun dışında, öğrencilerimiz streslerini kontrol edip öğretmen ve öğrenci topluluğu önünde kendilerini ifade ettiler.
  • Ayrıca bu yarışma, öğrencilerimizin araştırma ve çalışma zevkinin gelişmesini, yani dile karşı gerçek bir ilgi duymalarını sağladı.
  • Öğrenciler, bilgi seviyelerini yükseltiyorlar ve böylelikle hem okul hayatında, hem de  gerçek hayatta başarı şansları daha fazla oluyor.

Tüm öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve bu projenin gerçekleşmesinde emeği geçen herkese teşekkür ederiz.

Gelecek heceleme yarışmasında buluşmak üzere…

X