Çin Kültürü ve Dili Kulübü Öğrencimiz Çin Yaz Kampında !

你好 ! Nǐ hǎo !

Çin Kültürü ve Dili Kulübü öğrencilerimizden Arda, Okan Üniversitesi Çince Yeterlilik Sınav Merkezinde girdiği Çince Seviye Tespit Sınavı HSK 1'de 200 tam puan üzerinden 175 puanla sertifika alıp Çince Yaz Kampına katılma hakkı kazanmıştır.
13 gün süren Çin seyahati 12 Temmuz akşamı başladı...

Çin’den dönüşünde Arda izlenimlerini bizlerle paylaştı…

“Günümüzde Çin dünyanın yeni süper gücü olmaya hızla ilerliyor. Bir milyar konuşanıyla da Çince dünyanın en çok konuşulan dili. Okulumuzdaki Çince kulübü ve Şafak Hocam sayesinde bu güzel ülkeyi keşfetme ve bu dili öğrenme şansı yakaladım. HSK belgesini almamla da artık önümde hiçbir engel kalmamıştı, 13 gün süren Çin gezisine katılabilecektim.

Gezimiz 12 Temmuz akşamı başladı. 11 saat süren yolculuğun ardından Şangay Havalimanı’na indik. Dört gün boyunca dersimiz yoktu o yüzden Şangay’ı bolca gezme fırsatımız oldu. Şangay kulesinden, Lao Jie’ye kadar her yeri gördük.

Şangay gezisinden sonra Hızlı trenle Pekin’e gittik. Yolculuğumuz dört buçuk saat sürdü. Pekin’de dokuz gün kaldık. Bu sürede Çince derslerine ve atölye derslerine katıldık. Pekin’in nerdeyse bütün Turistik yerlerini gördük.

Çin’den dönüşümüzde hepimiz deneyimlerimiz hakkında kısa yazılarımızı okuduk ve gururla sertifikalarımızı aldık. Gezinin sonunda 13 gün boyunca yaşadıklarımı düşününce çok fazla deneyim kazandığımı fark ettim. Çok yorulduk, çok zorlandık ama her şeye değerdi.

Bana bu fırsatı sağlayan aileme ve en başta Şafak Hocama çok teşekkür ediyorum. Herkesin bu fırsatı değerlendirmesini tavsiye ediyorum.”

Kulüplerimiz ile ilgili daha fazla bilgi için

BURAYA tıklayarak “Hümanist, Çevreci Bir Eğitimin Hizmetinde Farklılıklara Açık Kulüpler” adlı makalemizi okuyabilirsiniz.