Nakil : Önemli Duyuru

[vc_row][vc_column width= »2/3″][vc_column_text]

YENİ DUYURU – (11.05.2017)
İL/İLÇE MEM ve KURUM MÜDÜRLÜKLERİNİN DİKKATİNE !

Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğünün 11.04.2017 tarih, 93778809-405.01-E.4909785 sayılı ve « Nakil ve Geçiş İşlemleri » konulu yazısı gereği Ortaöğretim Kademesinde Özel Ortaöğretim Kurumları Genel Müdürlüğüne bağlı okul/kurumlarda öğrenci nakil başvuru ve kabul işlemleri aşağıdaki belirtilen kural çerçevesinde yeniden düzenlenmiştir.

1- Aktif Eğitim ve Öğretim yılı birinci dönem en son nakil geçiş başvuru ile kabul onay ve ret işlemlerinin birinci dönem karne gününden 3 (üç) hafta öncesindeki haftanın son iş günü itibariyle tamamlanarak, e-Okul Yönetim Bilgi Sistemi üzerinden dönem atlatma işlemleri tamamlanma süresi boyunca yani ikinci dönem ilk iş gününe kadar nakil geçiş başvuru ile kabul onay ve ret işlemlerinin kapalı hale getirilmesi,

2- Aktif Eğitim ve Öğretim yılı ikinci dönem en son nakil geçiş başvuru ile kabul onay ve ret işlemlerinin ikinci dönem karne gününden 3 (üç) hafta öncesindeki haftanın son iş günü itibariyle tamamlanarak, e-Okul Yönetim Bilgi Sistemi üzerinden yılsonu dönem atlatma işlemleri tamamlanana kadar nakil geçiş başvuru ile kabul onay ve ret işlemlerinin kapalı hale getirilmesi yönünde teknik alt yapı güncelleme işlemleri yapılmıştır.

NOT-01: 2016-2017 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI II.DÖNEM EN SON NAKİL GEÇİŞ BAŞVURU İLE KABUL ONAY VE RET İŞLEMLERİ 19 MAYIS 2017 TARİHİ İTİBARİYLE TAMAMLANACAK OLUP YILSONU DÖNEM ATLATMA İŞLEMLERİ TAMAMLANANA KADAR NAKİL GEÇİŞ BAŞVURU İLE KABUL ONAY VE RET İŞLEMLERİ KAPALI DURUMA GETİRİLECEKTİR.

NOT-02: OKUL İDARELERİNCE TÜM ÖĞRENCİ VE VELİLERİMİZE GEREKLİ BİLGİLENDİRMENİN YAPILARAK NAKİL İŞLEMLERİNİN BELİRTİLEN SÜRE İÇERİSİNDE TAMAMLANMASI GEREKMEKTEDİR.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width= »1/3″][vc_wp_custommenu title= »Inscriptions » nav_menu= »186″][/vc_column][/vc_row]

X